GACKT designar snowboard

2011-11-22, 17:57:00 / Kategori: J-Pop Nyheter


GACKT har sammarbetat med snowboardmärket Kissmark och skapat en kollektion kallad Rouge et Noir.
I kollektionen ingår snowboard & bindningar, jacka, byxor, glasögon och handskar handskar.




Här kan ni se behind the scenes för produktionen av den reklamfilm som ska komma.



Spännande! Man kanske ska uppdatera den gamla brädan mot en ny sån här ^^ (om man får drömma).

Ea
BLOGG: http://eachan.blogg.se/ 2011-11-22 / 20:17:36

Ååå!! Gillar gillar gillar. Detta är nått som får mig som icke snowboardåkare att vilja åka <3



(Btw, har letat efter låten sen jag hörde den på konserten i augusti. Ni råkar inte veta vad den heter?)

Penniewise
2011-11-29 / 23:34:25

Jag älskar GACKT, men jag kunda bara inte sluta tänka på Vildvittror när jag såg bilden av honom framifrån med örnvingar. Dumma hjärna...




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: