Dansa som idolerna med nya Nintendo Wii-spelet!

2011-10-01, 16:12:00 / Kategori: J-Pop Nyheter
Någonsin velat Bust A Move som din favorit popstjärnor? Spelföretaget Nintendo gör den drömmen är möjligt med deras senaste spel, "Just Dance", som kommer att släppas i hela landet den 13 oktober.
Kolla in den nedan!
Någonsin velat dansa precis som dina favoritpopstjärnor? Spelföretaget Nintendo gör den drömmen sann med deras senaste spel, "Just Dance", som kommer att släppas i hela landet den 13 oktober.


Detta Wii-spel kommer att vara fullpackad med hits från olika J-pop artister som AKB48, Kara, Exile, Koda Kumi, Namie Amuro, Tohoshinki och många fler!

Det finns ett par lägen i spelet, bland annat "Everyone Dance Mode" och "Exercise Mode". Nio låtar är tillgängliga för "Duet Mode" och upp till 8 spelare kan dansa mot varandra i "Dance Battle Mode".

Om dessa uppgifter inte var spännande nog, spelade Nintendo in reklamfilmen till "Just Dance Wii" med idolgruppen AKB48.

Spana in den här nedan!


Enligt Amazon Japan ser innehållet ut såhär:

AKB48 – “Heavy Rotation”
Amuro Namie – “Sexy Girl”
BoA – “VALENTI”
Dream5 – “Koi no Dial”
EXILE – “Choo Choo”
EXILE & Koda Kumi – “WON’T BE LONG”
Gorie with Jasmine&Joann – “Mickey (Hawaii version)”
KARA – “Mister”
KARA – “Jumping”
Kishidan – “One Night Carnival”
Koda Kumi – “Cutie Honey”
Morning Musume – “Renai Revolution 21″
Pink Lady – “UFO”
TRF – “survival dance -no no cry more-”
Tohoshinki – “Why? [Keep Your Head Down]”


Vanessa
BLOGG: http://prinsessavanessa.blogspot.com 2011-10-01 / 16:36:35

Ojj va kul!!! :D

Lily
BLOGG: http://chibi-lily.blogspot.com 2011-10-01 / 19:47:15

sv: otroligt segt!

Vad synd att du inte tänker köpa skivan. How come? Jag hoppas det går bra för dom. Det gör jag alltid när någon ska debutera ^^



Jag såg tävlingen. Vad kul! Få se om jag är med, jag är alltid så dålig på att motivera mig själv :)



kram

dotboy
BLOGG: http://wotasweden.blogspot.com/ 2011-10-02 / 12:41:09

Gaaaa....min Wii har ju blivit trashad fullständigt :-(

Va gör ja nu då ?

Får väl köpa en ny, för det här måste man ha !




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: