Morning Musume - Kono Chikyū no Heiwa o Honki de Negatterun da yo!

2011-10-07, 13:22:23 / Kategori: Dagens Låt
Idag blir dagens låt på bloggen Morning Musumes senaste singel. Detta är den andra versionen av videon och den längre versionen (orginal versionen kan ni se på deras officiella youtube.

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!
BLOGG: http://adaras.se 2011-10-07 / 19:32:27

Ändå nice låt! :D Har inte hört den förut!

Anna :)
BLOGG: http://hazzlan.blogg.se/ 2011-10-08 / 18:51:17

Hej på dig! :) Är ett Asien-fan här själv och älskar främst Korea och Japan! Måste säga en sak dock, jag gillar faktiskt inte Japansk musik så mycket alls, eller banden heller. Låtarna har bara liksom inget bra beat eller så... tyvärr :/(enligt mig). Svårt att förklara. Jag älskar däremot Kpop och är helt uppslukad av Korea :D . Japan har ändå ett väldigt -nej, oerrhört!- vackert språk och jag håller steg för steg att lära mig det genom att bl.a. lyssna på vad de säger när jag ser på anime (det var det som introducerade mig för Asien och Japan). Hoppas du har en bra dag, kram från en Japan/Koreaälskande tjej från Stockholm :) <3




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: