Intresse för japanska modetidningar?

2011-09-10, 23:04:04 / Kategori: Japanska tidningar

Jag tänkte se om det finns ett intresse för japanska modetidningar hos er läsare. Vid intresse så funderar jag på att lägga upp en del tidningar så ni kan ladda ned och titta i dem om ni vill. Det är inte jag som scannar dem utan jag vidarebefodrar enbart dem.


Det finns jättemånga tidningar i japan som riktar sig till olika målgrupper och har olika teman. Jag lägger upp några bilder från olika typer av tidningar med olika stilar och om ni gillar något och vill se mera av en viss tidning så är det bara att  skriva en liten kommentar.


Jag hoppas att det ska inspirera lite! :)


Klicka på miniatyrerna så kommer den stora bilden upp.



Bilderna nedan  är från tidningen ViVi.

 


Bilderna nedan är från So-En



Bilderna nedan är från CanCam



Bilderna nedan är från Non-no

 


Bilderna nedan är från PopTeen



Bilderna nedan är från JELLY

 





» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: