Maki Gotos nya album

2011-10-03, 18:32:00 / Kategori: J-Pop Nyheter
Maki Goto kommer att släppa ett nytt album kallat VOICE. Detta blir hennes sista album innan hon tar en paus.

CD only


CD+ DVD


2 CD + 2 DVD




Här är reklamen för albumet.






Beökser ni hennes hemsida kan ni höra och se låtarna på albumet.

Hennes officiella hemsida.



Lily
BLOGG: http://chibi-lily.blogspot.com 2011-10-04 / 11:23:38

sv: Det är klart, man kan inte gilla alla band plus så är pengar ett stort problem. Man vill ha så mycket men pengarna räcker till så lite:/ Story of my life ^^ hihihi ^^ Fast så är jag med. Jag köper bara egentligen skivor ifrån HSJ och NYC. Jag har inte råd med så mycket annat. Men jag gillar verkligen Fuma och Kento så jag får avvara lite pengar för dom ^^



Okej, men då har jag lite tid kvar då! ^^



kram




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: