Ny singel från Namie Amuro

2011-10-15, 20:09:00 / Kategori: J-Pop Nyheter
På Namie Amuros hemsida är det äntligen avslöjat när hennes nya singel kommer att släppas! Tyvärr finns ännu ingen titel men det uppdaterar jag er så fort jag vet!


Det vi dock får veta är att är att singeln släpps den 7:e december och två olika versioner av singeln kommer att släppas. En CD och en CD+DVD. Dessutom, om man ska tro länkarna till Amazon.co.jp så kommer singel vara en Maxi-singel. För de som inte vet vad en Maxi-singel är kan jag ge förklaringen att det är en singel med fler låtar än de vanliga två som brukar finnas på en singel (a-side + b-side). Ju fler låtar från Namie jag får destå gladare är jag!

Som tidigare rapporterat kommer nya låten vara ledmotiv till ett kommande tv-drama som börjar sändas på måndag! Spännande! Då får vi höra första smakprovet på en av de nya låtarna!




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: