Namie Amuro - NAKED/Fight Together/Tempest previews

2011-07-07, 10:08:54 / Kategori: J-Pop Nyheter
Som tidigare skrivet har Namie Amuro en ny singel på g och jag tänkte posta samtliga låtar som nu har läckt på internet. Passa på att lyssna nu innan Avex hittar videorna på YouTube och raderar dem. ;)

NAKED


Fight Together


Tempest


Vad tycks? Själv är jag lite imponerad av denna singel. Tempest var en himla trevlig överraskning då jag förväntade mig en helt annan typ av ballad och NAKED kan måhända vara ganska irriterande men helt klart en festlig låt att dra igång på partaytay.

Sist tänkte jag posta en lite PV preview från NAKED PV.


Jennie
BLOGG: http://doublejcherrycoke.blogspot.com/ 2011-07-09 / 14:53:42

Jag gillar Fight together :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: