AFTERSCHOOL - Diva info + omslagsbilder

2011-10-27, 15:53:00 / Kategori: J-Pop Nyheter
Som vi redan vet är den koreanska gruppen AFTERSCHOOL på gång att släppa sin andra japanska singel. Den heter "Diva" och kommer att släppas den 23:e november.

Singeln kommer att släppas i tre olika versioner, CD och två CD+DVD-versioner.

CD: [全2曲5ヴァージョン収録予定]
01 Diva
02 Ready to Love (日本オリジナル曲)
03 Diva
04 Diva (Instrumental)
05 Ready to Love (Instrumental)

CD Normal version

<CD>
01 Diva
02 Ready to Love
03. Ännu okänd titel
04 Diva (Instrumental)
05 Ready to Love (Instrumental)


CD+DVD Type A

<CD>
01 Diva
02 Ready to Love
<DVD>
01 Tap Slap【New TAP PERFORMANCE】
02 Diva MUSIC VIDEO【Japan Ver.】
03 MAKING MOVIE (A)
CD+DVD Type B

<CD>
01 Diva
02 Ready to Love
<DVD>
01 Diva【Korea Ver.】 from Japan Premium Party -Bang!Bang!Bang!- 2011.7.17】
02 MAKING MOVIE(B)


Var ni sugna på att höra hur japanska "Diva" kommer att låta kan ni lyssna lite på låten här.

Beställningssugna?


Fanny
BLOGG: http://fannysahlin.blogg.se/ 2011-10-27 / 16:44:22

Hej Elin & Linn!



Tack så hemskt mycket för paketet ni skickade hem till mig. Brevet var glädjande, godiset släckte mitt otroliga sötsug och halbandet var jättefint, jag har det på mig nu. Jag älskar fåglar, svalor och allt sådant. Tack så jättemycket. Blev glad!



Hoppas allt är bra med er.



Kram / Fanny




» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: