Grafik till er!

2011-09-22, 19:15:00 / Kategori: J-pop Random


Som bilden ovan säger så tar jag emot önskningar denna helg!
Jag kan redigera bilder och sätta ihop på många olika sätt. Några förslag på saker jag kan göra: Bakgrunder till dator, Bakgrunder till telefoner, Headers till bloggar, Avatars till forum och liknande (även signaturer), Idolbilder (med bild och text).. med mera, bara fantasin sätter stopp!


Kravet är dock att det jag skapar ska ha något med Japan eller japansk musik att göra. Jag är inte superhård på reglerna; koreanska artister/asiatiska artister /Asiatiska teman går bra. Men jag gör inte bilder på dig och dina vänner (om du inte specifikt vill ha ett japanskt tema), eller på saker som inte har med asien att göra.


Önskeformulär:
Typ: (tex bakgrundsbild, header osv)
Storlek: (ange i pixlar, tex 1280x800  eller 500x500)
Bilder: (ge mig länkar till bilderna du vill ha med i grafiken)
Färger/tema: (om du har speciella färger/tema du vill ha med)






» NAMN
» E-POST
» URL
Kommentera inlägget här: